2019年10月25日金曜日

“Up to You ” 〜 二日目終了しました




Hohenschwangau


私は私を理解して私自身に寄り添うために
自分と旅に出ていました
日本で人の中にあって孤独を感じるより
自分を孤独にすることで孤独を自分の選択によるものにしたかったという事もあります

I left for my journey with myself 

to understand and be stay beside me.
I wanted make myself lonely as my choice. 
Rather than feeling lonely among other Japanese people,
 I forced myself leaving alone.

+++++++++++++++++++

展示会二日目終了いたしました
明日もたくさんの方々のご来場を心よりお待ちしております

FOR flowers of romance 岡野隆司
la fleur 岡野奈尾美